jueves, 6 de febrero de 2020




Lær at tale spansk på en uge ?????

Det lyder umiddelbart som en halv dårlig reklame reklame for et tv-shop produkt ikke ?
Men det behøver faktisk slet ikke hænge sådan sammen har jeg erfaret i denne uge.
Centro Eleusis beliggende i Benalmadena i det sydlige Spanien gør sig lige nøjagtig i denne slags undervisning.
"Denne uge har været helt igennem fantastisk. Jeg har fået anbefalet Centro Eleusis af flere i mit netværk, men for at være ærlig tænkte jeg "Hypnagolog" mon ikke det er lidt hokus pokus. Efter et yderst interessant møde tilbage i marts, var det tydeligt at der måtte være noget om snakken. Carlos var yderst tillidsvækkende, resolut, og agerede med en selvtillid som med tydelighed viste at der lå mere end hokus pokus bag.
Jeg har nu i denne uge været på et intensivt crash kursus hos Carlos hos Cenro Eleusis. Det har været den mest fantastiske rejse og en indrømmet ret chokerende (dog absolut på den mest positive måde) rejse ud i det spanske sprog. Jeg mødte op med det man vel nærmest kan kalde skralde-spanske kundskaber.... Så vi startede fra bunden mandag... og ALDRIG har jeg oplevet mere fantastisk og ikke mindst effektiv indlærings metode.... Blown away.... Jeg er på een uge ... læs faktisk kun 6 dage gået fra novice til nu at kunne kommunikere på spansk såvel tale som på skrift..... Det har givet mig en på spansk sproglig selvtillid af den anden verden. Indlæringen er uden hjemmearbejde, i skønne omgivelser, og med de inkluderede pauser hvor man i nærmest trance/søvn lignende tilstand får fyldt sin underbevisthed med ordforråd og regler.... gør det hele til en leg. Sluttelig er Carlos som person noget af det mest indlevende og motiverende individ jeg har mødt. Jeg kan til fulde give Carlos og Centro Eleusis min absolut varmeste anbefalinger.... Skulle nogen have behov for evidens kan jeg kontaktes på +34604285094 Tobber Witt. CEO - Integrity"



No hay comentarios:

Publicar un comentario