sábado, 14 de mayo de 2022

EVALUATION/EVALUACIÓN/VURDERING

 

Sarah El Mansouri, Owner/ Propietaria/ Ejer
*"It is the second time that I visit Carlos for the English courses. The first time I chose the Crash Course (7 days). I thought I would be overwhelmed on the second day. But everything went great with the relaxations and laughter in between. I started dreaming in English on the third day of the course. And the next day I could have conversations... In this second opportunity I chose a short course of 3 and a half days (Intensive Course) to correct mistakes and reach a higher level both in fluency and in the way of speaking... I am very happy as the first time because I can see the results in my work every day."

*"Es la segunda vez que visito a Carlos por los cursos de inglés. La primera vez elegí el Curso Crash (7 días). Pensé que acabaría agobiada al segundo día. Pero todo fluyó fantástico con las relajaciones y risas de por medio. Comencé a soñar en inglés al tercer día del curso. Y al día siguiente podía mantener conversaciones... En esta segunda oportunidad escogí un curso corto de 3 días y medio (Curso intensivo) para corregir errores y alcanzar un nivel más alto tanto en fluidez como en la forma de hablar... Me voy muy contenta como la primera vez porque puedo ver los resultados en mi trabajo cada día."

*"Det er anden gang, jeg besøger Carlos til engelsk kurserne. Første gang valgte jeg Crash Course (7 dage). Jeg troede, jeg ville blive overvældet på den anden dag, men alt gik fint med afslapningerne og grin ind imellem. Jeg begyndte at drømme på engelsk på kursets tredje dag. Og dagen efter kunne jeg have samtaler... I denne anden mulighed valgte jeg et kort kursus på 3 en halv dag (Intensiv kursus) at rette fejl og nå et højere niveau både i flydende og i måden at tale på... Jeg går meget glad som første gang, fordi jeg kan se resultaterne i mit arbejde hver dag."






No hay comentarios:

Publicar un comentario